Kirjala

Kirjalan uusi rantasauna
Saunan polttajat

Yhdistyksemme mökki sijaitsee Kirjalassa osoitteessa Kirjalanpolku 14 82220 Joensuu

Varauksia otetaan vastaan kesäkuukausille 1.5. alkaen. Sitä ennen tulleita varauksia ei oteta huomioon.

Jos haluat vuokrata Kirjalaa muina aikoina voit olla yhteydessä osaston sihteeri Minna Hakkaraiseen hakkarainenminna300@gmail.com

Juhannusviikon varaukset 31.5.2024 mennessä, tarvittaessa arvonta kenelle varaus menee.

Vuokraus tapahtuu alla olevalla lomakkeella. Varaus vahvistetaan sähköpostitse, jonka jälkeen voit maksaa varausmaksun osaston pankkitilille.

Varausta tehtäessä sitoudut samalla noudattamaan Kirjalan sääntöjä, jotka löytyvät alapuolelta.

Varausmaksu maksetaan saamasi vahvistuksen jälkeen alla olevalle pankkitilille, löytyy myös säännöistä.

Ammattiosaston tilinumero
Liperin Osuuspankki
FI70 5234 2020 0625 53

SÄÄNNÖT

VARAUS- JA MAKSUEHDOT

•Kirjalaa vuokrataan kesällä 2024 seuraavasti: viikko, viikonloppu tai yksittäinen arkipäivä. Myös juhannus on mahdollista vuokrata, kuitenkin kokonaisena viikkona

Mikäli juhannukseksi tulee useampia vuokraus toiveita viikko arvotaan!  Hinnasto on 1.9.2023 alkaen seuraava: 25 euroa/vrk, 75 euroa/vkl, 150 euroa/viikko.

Viestikenttään merkitään ”Kirjalan varaus”

Uusi tilinumero, Liperin OP FI70 5234 2020 0625 53‏

•Varaus vahvistetaan sähköpostitse,  jonka jälkeen maksu suoritetaan osaston pankkitilille.

•Mökki vuokrataan vain Joensuun Kirjatyöntekijäin Yhdistys Ry:njäsenille.

•Huvilaa ei varata, eikä luovuteta alle 18-vuotiaille.

•Mökkiä saa käyttää enimmillään se henkilömäärä, joka on ilmoitettu varausta tehtäessä.

•Lomakohde on asiakkaan käytettävissä viikkovuokrauksessa ma klo 12.00 - sunnuntai klo 14.00, ellei muuta ole ilmoitettu. Viikonloppuna pe klo 12.00 - su klo 14.00. Yksittäinen arkipäivä 12.00 seuraava päivä klo 12.00.

•Vuokraan kuuluu käyttöoikeus mökkiin, saunaan, aittaan, grillikatokseen ja tenniskenttään niiden varusteisiin ja pihapiiriin. Mökissä on valmiina astiat ja kalusteet. Asiakas tuo mukanaan liinavaatteet. Polttopuut, sähkö ja vesi sisältyvät vuokraan.

•Vuoteissa on käytettävä aina lakanoita ja tyynynpäällisiä, myös makuupussissa nukuttaessa.

•Mökin avain löytyy avainsäilöstä jonka avauskoodi annetaan ennen vuokrauksen alkua.

•Avain jätetään avainsäilöön asiakkaan poistuessa paikalta varauksen päättyessä.

•Jos asiakas ei palauta mökin avaimia, hänen voidaan katsoa kadottaneen ne, peritään mökin lukkojen vaihtamisesta aiheutuneet todelliset kustannukset alkaen 120€.

• Asuntovaunu ja asuntoauto maksu 5 euroa/vrk edellyttää Kirjalan vuokrausta.

SIIVOUS

•Asiakas vastaa mökin, saunan, aitan, grillikatoksenja niiden pihapiirin siisteydestä vuokra-

aikana ja luovuttaa ne siivottuna.

Mikäli siivousta ei vuokra-ajan päätyttyä ole suoritettu tai on suoritettu puutteellisesti, peritään siivousmaksuna alkaen 150€. Siivouksessa mökki jätettävä moitteettomaan kuntoon kaikilta osin.

•Tupakointi on kielletty kaikissa mökkien sisätiloissa. Mikäli mökissä on kuitenkin tupakoitu

laskutetaan todelliset siivouskulut asiakkaalta. Kustannukset koostuvat mm. tekstiilien- pesuista, seinien ja pintojen pesuista ja mahdollista seuraavien asiakkaidenvarauksien peruutuksista. Tämän johdosta kustannukset nousevat hyvin korkeiksi.

•Lemmikkien pito sallittua.

VAHINKOJEN KORVAUKSET JA YLIVOIMAINEN ESTE

•Asiakas on velvollinen korvaamaan mökille tai sen irtaimistolle aiheuttamansa vahingot.

•Yhdistys ei vastaa asiakkaalle aiheutuneesta vahingosta.

•Yhdistys ei myöskään vastaa asiakkaan vahingoista tai seurauksista, jotka aiheutuvat normaaleista luonnonilmiöistä tai -eläimistä.

VALITUKSET

•Kaikki lomakohteeseen liittyvät huomautukset ja valitukset on osoitettava viipymättä niiden aiheen ilmaannuttua ja varauksen aikana numeroon 0504087987/Santtu Turtiainen tai 0505757690/Sami Mutanen. Mikäli asia ei tule korjatuksi, asiakas voi tehdä kirjallisen valituksen Yhdistykselle. Tämä tulee tehdä viikon kuluessa varauksen päättymisestä.

•Sopijapuolet pyrkivät ratkaisemaan sopimuksesta syntyneet riidat keskinäisin neuvotteluin. Mikäli neuvotteluissa ei päästä sopimukseen, riidat ratkaistaan Joensuun Kirjatyöntekijäin Yhdistys Ry:n hallituksessa. Sopimukseen sovelletaan Suomen lakia.

VARAUKSEN PERUUTTAMINEN JA MUUTTAMINEN

•Peruutus on aina tehtävä kirjallisesti tai sähköpostilla. Peruutus katsotaan tapahtuneeksi sillä hetkellä, jolloin tieto peruutuksesta on saapunut. Mikäli asiakas osoittaa luotettavasti, että peruutus on tehty ja lähetetty oikeaan osoitteeseen oikeana ajankohtana, hyväksytään peruutus.

•Varauksen peruuttamisesta pidätetään varausmaksu.

•Varausmaksu voidaan palauttaa,  jos asiakas itse tai hänen lähiomainen henkilö sairastuu vakavasti, joutuu onnettomuuteen tai menehtyy. Peruutuksesta on ilmoitettava viipymättä Yhdistykselle ja asia on selvitettävä luotettavalla tavalla, esim. lääkärintodistuksella. Mikäli peruutus tapahtuu myöhemmin kuin 48 tuntia ennen varausajankohdan alkua tai varauksen aikana ei asiakkaan suorittamia maksuja korvata.

HALLITUS

Kirjalan vuokraus.

Täytä lomake ja lähetä. Odota vahvistussähköpostia, jonka jälkeen voit maksaa varausmaksun osaston pankkilitille.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.

VARATUT AJAT  2024

15. - 18.3. Antti L